IZJAVA O PRISTUPAČNOSTI
ZA WEB STRANICE I MOBILNE APLIKACIJE
Ova izjava je sastavljena u skladu s pravnim propisima o zahtjevima za pristupačnost i opisuje kako digitalna platforma navedena u nastavku ispunjava zahtjeve za digitalnu pristupačnost. Sastoji se od općeg opisa usluge i praktičnih objašnjenja za korisnike.
1. Opći opis usluge
Siterice.hr je online platforma koja povezuje naručitelje usluga (npr. za djecu, starije osobe ili kućne ljubimce, čišćenje ili podučavanje) s pružateljima usluga.
Korisnici mogu:
Platforma je dostupna na webu https://www.siterice.hr te istovremeno u mobilnoj aplikaciji (iOS i Android). Podatkovni sadržaj (korisnički računi, poruke, rezervacije) dostupan je unutar web i mobilne aplikacije.
2. Objašnjenja za korištenje i orijentaciju
2.1 Web aplikacija
2.2 Mobilna aplikacija
Mobilna aplikacija pruža slične glavne funkcije kao i web verzija s naglaskom na brzu komunikaciju i mogućnost primanja obavijesti.
3. Sukladnost sa zahtjevima za pristupačnost
Web stranice i aplikacije sukladne su zahtjevima pristupačnosti prema normi EN 301 549 u važećem izdanju i pravilima Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2 na razini AA.
Web stranice i aplikacije dizajnirane su tako da budu predstavljene na razumljiv način, tako da ih korisnik može percipirati. Odabrana prezentacija fontova ima odgovarajuću veličinu i prikladan oblik, uzimajući u obzir predvidljive uvjete korištenja, te koristi dovoljan kontrast, kao i razmak između slova, redaka i odlomaka. Sav netekstualni sadržaj dopunjen je alternativnom prezentacijom tog sadržaja. Elektroničke informacije potrebne pri pružanju usluga pružaju se na jedinstven i primjeren način, tako da su percipirajuće, upravljive, razumljive i stabilne.
Web stranice i aplikacije dostupne su na jedinstven i primjeren način, tako da su percipirajuće, upravljive, razumljive i stabilne.
Ako su dostupne usluge podrške (npr. helpdesk, telefonski centar, tehnička podrška, usluge konverzije i usluge obuke), te usluge podrške pružaju informacije o pristupačnosti usluge i njezinoj kompatibilnosti s pomoćnim tehnologijama, i to načinom komunikacije pristupačnim posebno osobama s invaliditetom.
Naše metode i funkcije za identifikaciju, sigurnost i plaćanje dizajnirane su tako da budu percipirajuće, upravljive, razumljive i stabilne.
4. Povratne informacije i kontakt podaci
Činimo sve što je u našoj moći kako bismo naše usluge učinili dostupnima svima. Ako naiđete na problem s pristupačnošću web stranice ili aplikacije, molimo vas da nam javite. Vrlo ćemo cijeniti vaše povratne informacije i zajedno ćemo pokušati pronaći rješenje.
5. Postupak provedbe prava
U slučaju da ne dobijete pravovremeni odgovor ili niste zadovoljni našim odgovorom na vaš prijedlog u vezi s pristupačnošću, imate pravo obratiti se nadležnom nadzornom tijelu:
Državni inspektorat – tržišni inspektori - Šubićeva 29, 10 000 Zagreb, pisarnica.dirh@dirh.hr
Riječ je o tijelu koje po zakonu nadzire ispunjavanje obveza u području pristupačnosti usluga elektroničkog poslovanja koje se pružaju potrošačima.
6. Datum izrade
Ova izjava izrađena je 28. 6. 2025.